Maak je dromen waar
J.P. van Eesteren pakt de meest uitdagende bouwprojecten aan. Vanuit de gedachte: Maak je dromen waar. Bouw mee met JP creëerden wij een campagne die opvalt en het kind in iedere JP’er aanspreekt.
Ze hebben bijzondere talenten en kwaliteiten. Van nature. Of het nou moed, verbeeldingskracht of doorzettingsvermogen is. Van jongs af aan was al duidelijk: JP’ers gaan verder waar anderen stoppen. JP’ers onderzoeken wat er nog méér mogelijk is. En zetten ideeën om in werkelijkheid.
Nu, maar ook in de toekomst, zoekt J.P. van Eesteren meer collega’s die dat in zich hebben. Mensen die ook niet terugdeinzen voor complexe projecten. Spannende klussen op grote hoogte. Uitdagende puzzels, midden in de stad. En bouwwerken die iconisch zijn voor Nederland.
Dat het er bij JP’ers al van jongs af aan in zit is heel letterlijk terug te zien in de beelden van de arbeidsmarktcampagne, waar kinderen de hoofdrol hebben. Want als kind kan je groots en eindeloos dromen en vol bewondering kijken naar de mooiste bouwwerken. Juist deze toekomstige collega’s wil J.P. van Eesteren aanspreken.
De wervingscampagne is zichtbaar is in verschillende vormen. Van filmpjes tot online advertenties. Met mooie beelden en pakkende content die de kijkers vanaf het eerste moment nieuwsgierig maken.
Video: text