Employer branding-campagne KPN en Clubgeist bekroond
Leuk nieuws uit Londen: twee medailles voor de employer branding-campagne die we samen met KPN maakten. Bij de Employer Brand Management Awards 2024 werd ‘Groen is geen kleur’ geëerd met zilver en brons.
Opvallende employer branding
De opvallende campagne schopte het tot de top 3 in twee categorieën: ‘Best employer brand management from the technology, media and telecommunications sector’ en ‘Best management of the employer brand following a change of mission, positioning or management’.
In beide categorieën ging het goud naar campagnes gemaakt door Tonic, onze bevriende vakgenoten uit de European Association of Employer Branding Agencies.
“Deze campagne heeft KPN op de kaart gezet als hightech werkgever.”
Maatstaf
‘De winnaars van dit jaar laten zien wat een vindingrijkheid een sterk werkgeversmerk vereist,’ schreef Rebeccca Pardon in Communicate magazine. ‘Voorbeelden zoals Kaufland Roemenië, winnaar in verschillende categorieën waaronder de Grand Prix van de avond, illustreren de aanwezigheid van creativiteit, passie en veelzijdigheid in alle inzendingen van dit jaar.’
‘De Employer Brand Management Awards vormen een maatstaf voor werkgeversmerken. Uit diverse sectoren, variërend van gezondheidszorg, IT tot detailhandel, zagen we eenduidige strategieën waarbij medewerkers in het hart van het merk kwamen te staan.’
Werkgeversmerk op de kaart
‘Het belangrijkste? Onze campagne heeft KPN op de kaart gezet als hightech werkgever en ons geholpen aan meer nieuwe collega’s,’ schreef Niels van KPN de dag erna op LinkedIn. ‘Gisteravond hebben wij samen met Clubgeist ook internationale erkenning gekregen tijdens de Employer Brand Management Awards. Ik ben supertrots op wat wij met zijn allen hebben bereikt!’
Wij ook, Niels. We zijn blij met deze mooie samenwerking!
Meer over ‘Groen is geen kleur’? Bekijk de case. Van gedachten wisselen over employer branding? Je bent van harte welkom.
Video: text