Ben jij net zo bijzonder als onze producten?
Nature’s Pride is marktleider in exotisch fruit. Met meer dan 230 unieke producten uit 59 landen die terechtkomen in supermarkten en horeca. Waardoor miljoenen consumenten kunnen genieten en gezond eten. Nature’s Pride staat voor waarde in haar totale keten, van ‘grond tot mond’: van teler tot consument. Als belangrijke regisseur investeert zij continu in het samen met haar ketenpartners neerzetten van de hoogste standaarden op het gebied van productkwaliteit, service, innovatie, sociale rechtvaardigheid en duurzaamheid. Met een kernbelofte (EVP) ‘Grow with us to set the standards’ biedt Nature’s Pride mensen de kans om wereldwijd impact te leveren en persoonlijk en professioneel te groeien in een uniek, veelzijdig, veeleisend en inspirerend werkveld.
De bijzondere beleving die Nature’s Pride haar medewerkers biedt, werd creatief vertaald in de campagne ‘Ben jij net zo bijzonder als onze producten?’. Het borgen van de kwaliteit van Nature’s Pride en het meegroeien in de ambities van het bedrijf vraagt immers ook om bijzonder talent.
Vanuit dit concept werden een beeldtaal voor de website en campagnemiddelen ontwikkeld met dezelfde smakelijke sfeer en inspiratie van die prachtige exotische producten. Met recht een merk-waardige campagne.
Video: text