Trigion

Als toezichthouder ben je het allemaal

Trigion werkt op allerlei manieren aan meer veiligheid in heel Nederland. Digitaal en fysiek. Op evenementen, in winkels, in het verkeer en in de buurt. Het bedrijf benaderde ons omdat het heel wat extra toezichthouders nodig had.

Wij maakten een wervingscampagne met korte video’s en advertenties op verschillende online kanalen. Natuurlijk bedoeld om nieuwe collega’s te vinden, maar in dit geval ook om het algemene beeld van toezichthouders (en BOA’s) te verbeteren. Het resultaat? Na één week 250 sollicitanten!

Waarschijnlijk weten weinig mensen hoe veelzijdig toezichthouders zijn. Wij besloten allerlei verschillende situaties te laten zien waar toezichthouders een rol in spelen. Je ziet ze in contact met bewoners, winkeliers, daklozen, toeristen, hangjongeren. Zo maken we meteen duidelijk dat het werk buitengewoon afwisselend is.

De afwisseling en veelzijdigheid koppelden we aan de functietitel. Oogje-in-het-zeilhouder, contacthouder, verbandhouder, buurt-bij-elkaarhouder, aanhouder, situatie-in-de-handhouder, kop-erbijhouder, volhouder. Als toezichthouder ben je het allemaal.